شرایط و ضوابط

دوست گرامی لطفاً جهت استفاده بهینه از خدمات و ثبت سفارش موارد زیر را به دقت ملاحظه فرمایید:

آنچه تعهدات ما می باشد:

- خانه اینسه مسئولیت سالم بودن محصول در زمان ارسال، تشخیص اصالت محصول، تطابق کیفیت محصول با تصویر موجود در وب سایت و اطلاعات فنی محصول را برعهده می گیرد.

- خانه اینسه متعهد می گردد که پرداخت اینترنتی در وب سایت کاملا امن بوده و در حفظ اطلاعات کاربران خود کوشا می باشد.

- زمان ارسال محصول پس از تایید نهایی و خرید اینترنتی تا 3 روز کاری انجام می گیرد(در تعطیلات رسمی کشور و روزهای پنجشنبه و جمعه ارسال کالا انجام نمی گیرد).

- خواهشمندیم در زمان ثبت سفارش و خرید از انتخاب خود اطمینان کامل حاصل فرمایید. به هیچ عنوان امکان تعویض و همچنین امکان لغو سفارش و عودت مالی وجود ندارد.

- در صورت داشتن ایراد زمان تحویل محصول، تا 24 ساعت امکان اطلاع رسانی به خانه اینسه وجود دارد که بررسی های لازم توسط کارشناسان انجام گیرد و پاسخ را دریافت نمایید.

  بدیهی است امکان پیگیری پس از 24 ساعت از زمان تحویل محصول وجود ندارد.

- زمان پاسخگویی کارشناسان مطابق ساعت کاری مجموعه، شنبه تا چهارشنبه صبح ها 9 الی 14 می باشد. در روزهای تعطیل، پنجشنبه و جمعه ها پاسخگو نمی باشیم.

- جهت اطلاع از وضعیت سفارش خود می توانید با مراجعه به پروفایل خود از وضعیت سفارش مطلع گردید.

- تحویل سفارشات وب سایت به هیچ عنوان در شوروم حضوری خانه اینسه امکان پذیر نمی باشد.

- ارسال های درون شهری توسط اسنپ و برون شهری توسط کالارسان چاپار انجام می گیرد. مسئولیت آسیب محصول در مسیر پس ازتحویل گالری به پیک به هیچ عنوان برعهده ی خانه اینسه نمی باشد و خسارتی را پذیرا نمی باشد.

آنچه تعهدات خریدار می باشد:

- در زمان ثبت نام در وب سایت خانه اینسه و ساخت پروفایل موافقت خود را با تمام قوانین سایت اعلام می نمایید. پس در مطالعه ی دقیق موارد تعهدات ما و شما کوشا باشید چرا که پس از این موافقت هر گونه اقدام قانونی دراین خصوص را از خود سلب می نمایید.

- استفاده از ادبیات مناسب هنگام ثبت نام، ایمیل و ارسال نظرات نشان شان و شخصیت شماست. در صورت مشاهده استفاده از کلمات نامناسب حساب کاربری شما از دسترس خارج می گردد.

- فرم ثبت سفارش را با اطلاعات صحیح و کامل تکمیل نمایید. در صورت وجود ناقصی دراطلاعات و آدرس ارسال سفارش شما قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

- هزینه ی ارسال به صورت پس کرایه به عهده ی مشتری می باشد.

- پس از دریافت سفارش درصورت مغایرت رنگ محصول با رنگ نمایشگر رایانه شما، مسئولیتی متوجه خانه اینسه نمی باشد چرا که خواندن کامل اطلاعات فنی محصول برعهده ی مشتری می باشد.

- افزودن کالا به سبد خرید به معنای رزرو کالا نمی باشد و هیچ گونه حق و حقوقی را برای مشتری ایجاد نمی کند. تا زمان ثبت نهایی و پرداخت اینترنتی امکان تغییر در موجودی، قیمت

  و... در سبد کالا وجود دارد. به کالای موجود در سبد کالای خرید خود دقت کامل فرمایید .

 

*درخواست دوستانه:

هر چند وقت یک بار این قسمت را مجددا مطالعه فرمایید چرا که امکان تغییر در شرایط و ضوابط خانه اینسه می باشد.